+ (372) 44 20 005
  • WOOCS 1.2.7.1
  • Üldtingimused

    Veebipoe tööriie.ee (edaspidi Müüja või Veebipood) omanik on Kinbass OÜ (registrikood 10646476), asukohaga Pärnu maakond, Pärnu linn, Lao tn 10/2-4, 80010. Käesolevad Müüja veebipoe kasutustingimused kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja), kes kasutavad aadressil tööriie.ee asuvat veebipoodi, tellivad veebipoest kaupu (edaspidi kaup), sealhulgas sõlmides veebipoest kauba ostmiseks ostu-müügilepingu.

    Müüja veebipoel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil tööriie.ee. Kui Ostja esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ostja ja Müüja veebipoe õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, v.a. kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

    Ostjal on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ning vajaduse korral taasesitada. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nõustunud ja täidab neid korrektselt.

    Ostja poolt esitatud tellimus on ostu-müügilepinguks Müüja ja Ostja vahel. Müüja nõustub lepinguga, kui asub tellimust täitma.

    Tingimustele lisaks kohaldatakse veebipoest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

    Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

    Müügitingimused kehtivad Müüja veebipoest kaupade ostmisel.

    Müüja veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad on veebipoes esitatud eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu 20%.

    Hinnale lisandub kauba kättetoimetamise tasu. Tasu suurus sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu on märgitud Ostjale tellimuse vormistamisel.

    Teave kauba kohta on esitatud Müüja veebipoes vahetult kauba juures. Tooteinfot kontrollitakse ning täiendatakse regulaarselt. Andmed võivad peale Teie viimast külastust olla muutunud. Kauba hind ja kättesaadavus võivad etteteatamata ja jooksvalt muutuda. Kui klient on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuses hetkel kehtinud hind. Kaubad on saadaval niikaua kuni kaupa jätkub. Kuna toote andmeinfo on sisestatud tootjate poolt, ei võta Müüja veebipood vastutust toote andmete õigsuses.

    Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

    Müüjal on õigus veebipoe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata järgmistel juhtudel:

    • Kauba hinda või omadusi on veebipoes kuvatud valesti süsteemivea või inimliku eksimuse tõttu;
    • Järeltellimisel staatusega kaup on laost otsa saanud;
    • Kaup on laost otsas.

    Müüja teavitab Ostjat lepingu taganemisest esimesel võimalusel, kas e-kirja või telefoni teel. Juhul, kui klient on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab müüja ostusumma viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

    Tellimuse vormistamine

    Tellimuse teostamiseks sisene veebipoe ostukeskkonda ja vali välja Sind huvitavad tooted ning lisa need Ostukorvi. Ostukorvis olevate kaupade kogust võite muuta. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Sisesta arvelduse andmed sh. ka tarneviis ning aadress, kuhu pakk saadetakse (sisestada tarneaadress lisainfo lahtrisse).

    Tutvuge veebipoe kasutustingimustega ning tingimuste nõustumisel kinnitage, märkides (linnukese V ) vastavasse lahtrisse. Esita tellimus ja seejärel saadetakse informatsioon pangarekvisiitide ning Tellimuse numbriga Teile e-posti teel.

    Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

    Ostja poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole. Tasumata tellimus Müüja ei täida.

    Arve maksetähtaeg on 5 päeva. Kui makse pole Müüja arvelduskontole laekunud 5 päeva jooksul, tühistab Müüja tellimuse etteteatamata. Kaup edastatakse peale arve laekumist.

    Veebipoes sooritatud tellimuste töötlemine  ja kauba väljastamine toimub tööpäevadel E-R kell 8.00-17.30. Laupäeval ja pühapäeval ning muudel riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse järgneval tööpäeval. Tellijale väljastatakse kaup isikut tõendava dokumendi ja tellimuse numbri esitamise alusel.

    Müüja veebipood ei vastuta Ostjale tekkinud kahju eest, kui Müüja veebipoest mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia tellimuse arvest või ainulaadse tellimuse numbri ning selle alusel on kauba kätte saanud.

    Kohaletoimetamine

    Müüja veebipoest saab tellida kaupa ainult Euroopa Liidu riikidesse.

    Laos olevad tooted jõuavad Ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul, alates müügilepingu jõustumisest. Juhul kui Ostja tellib toote, mida hetkel laos ei ole, kontakteerub Müüja esindaja Ostjaga ning täpsustab tarneaja.

    Samas tellimuses olevad erineva tarneajaga tooted tarnitakse kliendini esimesel võimalusel.

    Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui need on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

    Kiire kauba tarnimine Itella SmartPosti, DPD või Omniva vahendusel. Võimalusel saab kaubale ka ise järele tulla.

    Kui olete valinud ise järeletulemise, saadetakse Teile teade e-kirja teel. Väljaspool poe lahtiolekuaegasid pakke ei väljastata.

    Pretensiooni esitamise õigus

    Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

    Ostjal on õigus pöörduda puuduse ilmnemisel Müüja poole, saates vastavasisulise e-kirja aadressile info@kinbass.ee või helistades telefonil + (372) 44 20 005 lahtiolekuaegadel E-R 8.00-17.30.

    Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist kliendile.

    Pretensiooni esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

    Pretensiooniõiguse alla ei kuulu kauba kasutamise õpetamine, esmane kokkupanek, korraline hooldus, regulaarne puhastus, mida on põhjustanud toote ebaõige kasutamine või kasutamisjuhiste mitte täitmine.

    Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

    Veebipood tööriie.ee vastab tarbijale esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

    Isikuandmete töötlemine, otseturustus

    Veebipood tööriie.ee kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, perekonnanimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

    Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

    Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

    Müüja tagab, et veebipoes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.

    Vaidluste lahendamine ja vastutus

    Lepingu täitmisel tekkivaid vaidlusi, püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt.

    Ostjal on lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitse- ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole, mille pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta kliendilt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole.

    Veebipood tööriie.ee vastutab kliendi ees ning klient vastutab e-poe ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

    Veebipood tööriie.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest, juhul kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei näinud ette ega võinud ette näha (force majeure- vääramatu jõud).